template

Nov 23, 2010

A . K . U (!)

ASSALAMUALAIKUM ! wink.wink ;) hahha  :D

waaahhhh ! rasanya , dah lama akuh x melawat belog ni kan ? kan ? kan ? dah berkulat dah haaa ! 
Segala-gala bakteria merbahaya + fungusfungus yang datang tanpa diizin  .. ish ! memang x tau malu betoi la !
dasar PARASIT ~! hahha :))

Untuk harini  , aku rasa aku nak cerita pasal aku la .. hahha :) kalau ampa rasa x mau tau , SILA BEREDAR !
timakaseh .. heeee :)
Terdetik dihati ini untuk buat entry macam ni pon sebab semalam .. ada la seorang makhluk TUHAN paling seksi .. wahahaha xD tanya aku pasal aku .. eihhh ! tetiba ja sibuk nak tanya psal aku pulak .. 'hang sapa ? lawyer ? majistret ? ceyt ! x dak kena mengena lagsung oke ? tetiba nak tanya pasal aku pulak .. tapi , terima kaseh la aku ucapkan ! hahha :) ..sebab soalan dia , timbul lah idea aku nak typetype kat sini kan ? hehhe :) JASAMU DIKENANG , MANUSIA ! xD 


so ? kita teruskan ... semua pasal apa yang aku suka , apa yang aku x suka , apa yang aku benci , apa yang aku cinta , apa yang aku meluat , apa yang aku berkenan .. haaa ! dan sewaktu dengannya .. :)

1) Aku suka ber 'FACEBOOK' .. yeah ! siapa la x suka kan ? HIPOKRIT ja 2 .. :D

2) Aku suka ais batu like gila ! ..ais batu ni kira benda WAJIB dalam setiap hari-hariku ! hahha :) x dak ais batu , hidup aku x tenang weyh ! haiyo .. .. .. apa la mau buat ini ? herh ;)

3) Aku suka lagu jiwang  ..yeah ! lagu jenis sedih-sedih yang boleh buat kalian-kalian menagis tersedu-sedu ! herh ;) tu la aku suka ..  lagu rock ? pop ? irama tradisional ? sorry la... den x berkonan  ! :)

4) Aku tak suka manusia-manusia yang beria post kat status FB dia yang berbaur ' I  love U forever , sayang ' dan yang sewaktu dengannya ..  ! eihh .. nak ja aku lepaskan berdas-das tembakan maut kat kapla dia .. come on la weyh ! rasa cinta dalam hati hang sorang-sorang dah la .. hang sorang ja yang rasa , tak payah la nak heboh-heboh kat orang lain ! tak penting pon la deyy ! ( hehhe .. maaf ! ter'emosi' seketika .. :P )

5) Aku suka warna biru ... putih .... hitam ...  ! yeah ! n FYI , i hate pink ! hahha :) sory diucapkan kepada peng'obses-obses' pink .. ya ! memang ada aku pakai tudung or baju warna pink , tapi PERCAYALAH ! itu adalah kerna diri ini diugut ! argggggghhhhh .. =.='

6) Aku tak suka manusia -manusia yang setiap kali aku bagitau aku asal penang , statement  seterusnya mesti macam ni .. ' awak ni mesti ANAK MAMI ! ' herh , deyyy !  aku anak ROSLI la , ayah aku bukan nama MAMI ! haiyo .. rasional la sikit ..  =.=' bukan semua budak penang tu , ANAK MAMI la wey !

8) Aku sangat-sangat senSENTAP ..  ! cepat marah .. cepat terasa  .. dan bila aku marah , DIAM adalah sebaiknya !  kan ? kan ? bagi aku , diam lagi bagussss ! daripada ampa marah-marah lepas tu bising-bising  ! arggghhh .. lagi la bertambah ke'tension'an !

9) Aku tak suka insan-insan yang cepat sangat menangis ! haiyo .. come on la ! TABAH la sikit .. pasal benda kecik pon nak nangis ka ? ish ..

10) Aku suka gigit kuku .. hahha xD .. bila aku rasa takut , kuku lah jadi mangsaku ! hehhe :)

11)Aku suka makan coklat ! yeah :) tidak sempurna hariku tanpamu ! 

12)Aku suka perkataan 'ANJAKAN PARADIGMA' .. cuba sebut ! best kot .. hahha :P

13)Aku tak suka TIKUS ! arggghhhh ! hanya tuhan yang tahu betapa gelinya aku dengan tikus ni .. kalau aku tengah makan dan secara tidak sengaja , dari jauh ternampak bayang-banyang tikus , ataupun ekor tikus sekalipon , maapkan den ! den dah tak mau makan .. hahha :D  . mengada kan aku ? er  .. biaqlah .. ! wekkk :P

14)Aku suka berlagak ! wakakaka xD .. YMTT( yang mana tau , tau ! ) hahha :D

15)Aku tak suka jerawat-jerawat yang berkeliaran ! hahha :D .. tak suka ! tak suka ! tak suka !

Baiklah , sampai sini sahaja coretan buat kali ini ! hahha :) 
see u next time .. daaaaaaaaaaaaaaaaa .. 

ASSALAMUALAIKUM  ! :)

3 comments:

  1. hhahah xD
    deyy !
    diugut naa ?
    bkan keinginan sendiri ka ?
    hg kan ska gila kaler pink ..
    x mo ngaku plak ..

    heee :DD

    ReplyDelete
  2. deyyy (!)

    keinginan sndiri noh ?
    huh ! lama dh idop kowt alya ?
    hahha :D

    ReplyDelete
  3. heee :DD
    ha la ...
    hg bkan ska pkai pink ka ..

    idop ?
    alhamdullilah ..
    lma la gak ..
    awt ?

    hehe :)

    ReplyDelete